План работы МА настаўнікаў–прадметнікаў на 2021/2022 навучальны год

План работы МА настаўнікаў–прадметнікаў  на 2021/2022 навучальны год

ТЭМА

«Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе».

 МЭТА: ўдасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі ў сучасным адукацыйным працэсе сродкамі метадычнай працы як умова забеспячэння якасці адукацыйнага працэсу

ЗАДАЧЫ:

актуалізаваць і паглыбіць ведаў настаўнікаў аб сучасных тэхналогіях навучання, удасканальваць методыкі выкладання вучэбных прадметаў, авалодацьздароўезберагальнымі адукацыйнымі тэхналогіямі;

ўключыць настаўнікаў у дзейнасць па засваенні і рэалізацыі ў адукацыйнай практыцы тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі, якая спрыяе асэнсаванаму засваенню навучэнцамі вучэбнага матэрыялу;

садзейнічаць засваенню настаўнікамі спосабаў арганізацыі навучання навучэнцаў з шырокім выкарыстаннем сучасных сродкаў візуалізацыі, камунікацыі, онлайн ўзаемадзеяння, дыстанцыйнага навучання і адукацыйных Інтэрнэт-рэсурсаў;

азнаёміць педагогаў з магчымасцямі выкарыстання матэрыялаў адзінага інфармацыйна-адукацыйнага рэсурсу ў адукацыйным працэсе;

ажыццяўляць метадычнае суправаджэнне росту прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў і іх паспяховай атэстацыі;

інфармаваць педагагічных работнікаў аб нарматыўным прававым і навукова-метадычным забеспячэнні адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах, навінках  педагагічнай літаратуры.

 

 

 

Пасяджэнне № 1

 

Тэма: Аб арганізацыі адукацыйнага працэсу на I і II ступені агульнай сярэдняй адукацыі і правядзенні факультатыўных заняткаў у 2021/2022 навучальным годзе

 

Час: Жнівень

 

Форма правядзення: інструктыўна-метадычнае нарада

 

Тэарэтычная частка

1.Сучаснае нарматыўнае прававое, навукова-метадычнае і інфармацыйнае забеспячэнне адукацыйнага працэсу агульнай сярэдняй адукацыі ў 2021/2022 навучальным годзе.

2.Арганізацыя і змест метадычнай работы з настаўнікамі-прадметнікамі ў 2021/2022 навучальным годзе з улікам аналізу вынікаў папярэдняга навучальнага года.

3.Тыпавы навучальны план на 2021-2022 навучальны год.

4.Метадычныя рэкамендацыі па фарміраванні культуры вуснай і пісьмовай мовы.

Практычная частка:

 

Задачы настаўнікаў на новы навучальны год.

Абмеркаванне плана работы МА.

Пасяджэнне № 2

 

Тэма: Тэарэтычныя аспекты выкарыстання тэхналогіі візуалізацыі ў адукацыйным працэсе.

Час: лістапад.

 

Форма правядзення: метадычны дыялог

 

Тэарэтычная частка

1.Візуалізацыя вучэбнай інфармацыі як неад’емная частка працэсу навучання.

2.Метадалагічныя прынцыпы тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі.

3.Медыяўтварэнне як сродак фарміравання метапрадметных, прадметных і асобасных кампетэнцый навучэнцаў (агульныя падыходы, з улікам прадметнай спецыфікі).

Практычная частка

1.Наведванне і абмеркаванне адкрытага ўрока

 

 

Пасяджэнне № 3

 

Тэма: Візуалізацыя навучальнага матэрыялу як адзін  са сродкаў фарміравання вучэбных навыкаў

Час: люты

 

Форма правядзення: семінар-практыкум

 

Тэарэтычная частка:

 

1.Візуалізацыя навучальнага матэрыялу як адзін  са сродкаў фарміравання вучэбных навыкаў.

2.Выкарыстанне тэхналогіі візуалізацыі вучэбнай інфармацыі на ўроках для павышэння ступені засваення навучэнцамі навучальнага матэрыялу. 3.Выкарыстанне сучасных сродкаў камунікацыі і адукацыйных інтэрнэт-рэсурсаў пры арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці навучэнцаў. 4.Выкарыстанне візуальных формаў прадстаўлення вучэбнага матэрыялу ў працэсе навучання як сродак удасканалення самастойнай вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў.

 

Практычная частка:

1.Наведванне і абмеркаванне адкрытага ўрока

  1. Распрацоўка рэкамендацый па выкарыстанні тэхналогіі візуалізацыі ў адукацыйным працэсе.

 

 

 

Пасяджэнне № 4

 

Тэма: Праектаванне навучальных заняткаў з выкарыстаннем сучасных метадаў візуалізацыі інфармацыі як аднаго са сродкаў рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу ўрока.

 

Час: красавік

 

Форма правядзення: круглы стол

 

Тэарэтычная частка

1.Эфектыўнасць самадукацыйнай  дзейнасці настаўнікаў  па ўдасканаленні ІКТ-кампетэнтнасці па пытаннях выкарыстання сучасных тэхнік візуалізацыі ў адукацыйным працэсе.

  1. Вынікі 2021/2022 навучальнага года-ступень рэалізацыі мэты і задач.

3.Абмеркаванне перспектыўнага планавання на 2022/2023 навучальны год.

4.Дайджэст па тэмах самаадукацыі настаўнікаў-прадметнікаў.

 

Практычная частка

Наведванне і абмеркаванне адкрытага ўрока

Выпрацоўка асноўных напрамкаў на новы 2022-2023 навучальны год

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: